Odchudzanie dla leniwych – 5 trików, które pomogą ci zgubić kilogramy!

3
odchudzanie dla leniwych

Odchudzanie dla leniwych to krótki poradnik dla osób, które mimo włożonego wysiłku oraz eksperymentowania z dietami, nie są w stanie schudnąć. Brak czasu oraz zniechęcenie, powodują, że nie mamy ochoty iść na siłownię. Osoby bardzo otyłe często też wstydzą się pokazywać na siłowni, co jest błędem. Chcemy wyglądać lepiej, zrzucić zbędne kilogramy, poprawić wygląd oraz podnieść samoocenę, ale jednocześnie nie robimy nic w tym kierunku. Znasz to? W takim razie zapoznaj się ze sposobami, które możemy określić jako odchudzanie dla leniwych.

Odchudzanie dla leniwych – słowem wstępu

W każdym z nas drzemie “coś”, co nie pozwala być w pełni produktywnym i zmusza nas do lenistwa. Jest to naturalne, ale bycie leniwym nie jest usprawiedliwieniem i warto włożyć w odchudzanie chociaż odrobinę wysiłku. Mamy nadzieję, że zamieszczone tu porady przyczynią się do zmniejszenia wagi ciała naszych czytelników.

1. Rezygnacja ze słodyczy lub całkowity cukrowy detoks

Rezygnacja lub ograniczanie spożywania słodyczy to pierwszy krok odchudzania dla leniwych, który pozwoli Ci zgubić zbędne kilogramy. Słodycze są pyszne, ale jeśli zjadasz ich zbyt dużo, a siłownię omijasz szerokim łukiem, to niestety nie spalisz nadmiaru pochłoniętych pustych kalorii. Jak odstawić słodycze? Nie kupować i nie trzymać żadnych w domu. Cukier rafinowany warto zastąpić owocami. Jeśli nie jesteś w stanie odstawić słodkości całkowicie i od zaraz, wówczas rób to stopniowo!

2. Posiłki na mniejszych talerzach

Nie chcemy być głodni przed wyjściem do pracy, na spacer czy przed pójściem spać, ale nie znaczy to, że mamy napełniać nasze żołądki do granic możliwości. Jedzenie z mniejszych talerzy to jedna z metod odchudzania dla leniwych. Mniejszy talerz oznacza mniejszą porcję, a to z kolei prowadzi do zmniejszenia spożycia kalorii, które potem łatwiej jest spalić. Wiele osób korzysta z dużych talerzy nakładając niebotyczne porcje i nie odejdzie od stołu dopóki wszystko nie zniknie. To niestety duży błąd, który szybko prowadzi do nadwagi.

3. Nie spiesz się!

Może to zabrzmieć nieco dziwnie w kontekście odchudzania dla leniwych, ale nie warto się spieszyć i chodzi tu przede wszystkim o jedzenie. Jedz powoli swój posiłek delektując się każdym kęsem i dokładnie przeżuwając pokarm. Pamiętaj, że trawienie pokarmu rozpoczyna się już w jamie ustnej. Im większe kawałki trafią do żołądka, tym proces trawienia będzie powolniejszy. Pośpiech jest złym doradcą, dlatego staraj się także omijać bary typu fast-food. Pamiętaj, że odchudzanie dla leniwych też wymaga pewnych wyrzeczeń!

4. Myj zęby

Naucz się myć zęby po każdym posiłku – bez wyjątku. Ten trik pomoże Ci zredukować chęć podjadania po posiłku lub sięgnięcia po deser. Zjadasz śniadanie i musisz umyć zęby. Nagle chwilę potem masz ochotę na wafelka, zjadasz – i co? Znowu musisz umyć zęby! Nikt z nas nie chce sięgać po szczoteczkę do zębów kilka razy dziennie. Ten krok również należy potraktować jako odchudzanie dla leniwych, gdyż będzie przyczyniał się do redukcji podjadania i sięgania po przekąski, których spożywanie okazuje się druzgoczące w skutkach dla naszej wagi!

5. Tabletki na odchudzanie dla leniwych

Zachęcamy do sięgnięcia po spalacze tłuszczu, których kompozycje oparte są na naturalnych i w pełni bezpiecznych składnikach pochodzenia naturalnego. Tabletki na odchudzanie dla leniwych to świetny sposób na wspomaganie odchudzania! Oto trzy najlepsze produkty w tej kategorii:

  • Green Barley Plus (ekstrakt z młodego zielonego jęczmienia oraz garcinia cambogia)
  • Silvets (jagody acai, piperyna, pieprz kajeński, l-karnityna, zielona herbata, guarana)
  • African Mango (ekstrakt z owocu afrykańskiego mango)

Jak działają tabletki na odchudzanie dla leniwych?

  • wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej,
  • redukują apetyt,
  • przyspieszają tempo metabolizmu,
  • dodają energii,
  • wspierają redukcję złego cholesterolu.

Podsumowanie

Odchudzanie dla leniwych to wskazówki, które w prosty sposób pozwolą Ci spojrzeć na proces odchudzania z nieco innej strony oraz nauczą pewnych nowych nawyków, które przyczynią się utraty masy ciała. Jeżeli zastosujesz je w życiu, a w późniejszym etapie zdecydujesz się na aktywność fizyczną, wówczas wróżymy Ci ogromy sukces!

3 KOMENTARZE

  1. To coś dla mnie leniuszka śmierdziuszka. 😀 Tak czy inaczej, fajne porady! Niby proste, a nie wpadałabym na to. 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here