Kawa na odchudzanie – mała czarna w trosce o idealną sylwetkę?

0
kawa na odchudzanie

Kawa na odchudzanie, zarówno czarna palona jak i zielona, może okazać się świetnym rozwiązaniem przyspieszającym metabolizm. Jednak trzeba zdać sobie sprawę, że nie wszyscy mogą ją pić. Przede wszystkim kawa czarna niewskazana jest dla osób z nadciśnieniem. Zawarta w niej kofeina może zapobiegać przybieraniu na wadze, ale czy słusznie przypisuje jej się właściwości wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej? Sprawdziliśmy, jak wygląda sprawa z kawą na odchudzanie, a oto efekty!

Kawa na odchudzanie – słowem wstępu

Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kawy. Szczególnie cenimy tę świeżo zmieloną przyrządzoną w ekspresie ciśnieniowym, aeropressie lub włoskiej kawiarce. Jak działa kawa na odchudzanie? Jej spożywanie może przyczyniać się do przyspieszenia tempa spalania kalorii oraz zmniejszenia apetytu. Jednak warto mieć na uwadze, że nadmierne spożycie kawy wypłukuje magnez z organizmu, przyczynia się podwyższenia poziomu stresu oraz bezsenności. To z kolei może prowadzić do nadmiernego podjadania w efekcie powodując nadwagę. Jeżeli bardzo lubisz kawę i chcesz wykorzystać jej właściwości odchudzające, staraj się ostatnią filiżankę wypijać maksymalnie 6 godzin przed snem. Dzięki temu unikniesz bezsenności, a jak wiadomo – dobry sen jest ważny dla poprawy odporności i odchudzania.

Pamiętaj, że najlepszą opcją jest oczywiście picie kawy bez cukru i unikaj zagryzania jej słodkimi przekąskami.

Czy zielona kawa na odchudzanie jest lepsza?

Osoby, które uwielbiają popijać czarną kawę paloną zapewne nie wyobrażają sobie zrezygnować ze swojego pysznego stymulującego napoju. Nie namawiamy do tego, ale jeżeli chcesz wykorzystać właściwości kawy na odchudzanie, wówczas warto sięgnąć po zieloną!

Zasadnicza różnica polega na tym, że zielona kawa na odchudzanie nie jest poddawana procesowi palenia, który pozbawia ją cennego kwasu chlorogenowego. To właśnie ten składnik jest tak bardzo ceniony w trosce o smukłą sylwetkę i zgrabną figurę! Co ważne – zielona kawa jest bezkofeinowa.

Zielona kawa a odchudzanie – jak działa?

  • zmniejsza poziom wchłaniania cukrów przyjmowanych wraz z jedzeniem,
  • hamuje apetyt oraz rządzę podjadania!
  • poprawia metabolizm,
  • zapobiega wzrostowi poziomu cukru we krwi.

Zielona kawa została poddania badaniom, których efekty były dość zaskakujące. Szczegóły badań nad zieloną kawą na odchudzanie znajdziesz w naszym artykule.

Jaką zieloną kawę wybrać?

Kawa na odchudzanie może okazać się niezwykle pomocna, zwłaszcza zielona. Jest wiele sposobów na korzystanie z jej dobroczynnych właściwości, np. stosowanie w formie sproszkowanej, tabletek lub kapsułek. Doskonałym rozwiązaniem są tabletki na odchudzanie z zieloną kawą. Dzięki nim możesz szybko i dyskretnie skorzystać z właściwości zielonej kawy stosując tylko 2 kapsułki dziennie!

zielona kawa w tabletkachZe statystyk oraz opinii wynika, że najczęściej wybieranym i polecanym produktem jest Green Coffee 5K. Produkt ten zawiera najmocniejszy ekstrakt z zielonej kawy, dzięki czemu efekty jego stosowania będą lepsze i szybciej widoczne.

Jak działa Green Coffee 5K?

  • zmniejsza apetyt,
  • wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej,
  • dodaje energii i wigoru,
  • przyspiesza tempo metabolizmu.
Wskazówka!
Kupując Green Coffee 5K nic nie tracisz, a możesz zyskać piękną i zgrabną figurę. Produkt objęty jest gwarancją satysfakcji, dzięki czemu w przypadku niezadowolenia z efektów przysługuje Ci prawo do otrzymania zwrotu pieniędzy!

Kawa na odchudzanie – tak czy nie?

Kawa na odchudzanie, obojętnie – zielona czy czarna palona, może przyczyniać się do poprawy efektów spalania tkanki tłuszczowej. Można stosować zarówno jedną, jak i drugą, przy czym należy pamiętać o zalecanym dziennym dawkowaniu. Kawa czarna ma doskonały smak i aromat, z którego ciężko jest zrezygnować, ale warto ją pić przede wszystkim bez cukru i tłustej śmietany. Kawa zielona natomiast bogata jest w kwas chlorogenowy, a badania potwierdzają, iż przyczynia się on w sposób bezpośredni do spalania zbędnej tkanki tłuszczowej. Nie należy także zapominać o dobrze zbilansowanej diecie i aktywności fizycznej, gdyż te elementy stanowią fundament zdrowego i mądrego odchudzania!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here